[pp-org] Pytanie dot. wolnej edukacji

Bernard Pyszkiewicz | Polska Partia Piratów bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Śro, 12 Gru 2018, 23:02:44 CET

Ustalmy pewną kwestię/, Jakie sportowe samochody (jak drogie) lubisz
kupować i jak często (co ile dni) nabywasz nowy, a poprzedni niszczysz
tak ze nie możesz uzyskać ubezpieczenia ?
p.b.