[pp-org] "Czytam legalnie"

Marcin Stasiak noHuman w wp.pl
Pią, 29 Kwi 2016, 01:51:42 CEST

 >>50% lub 10% to spora różnica :D

Jak na razie znalazłem parę wypowiedzi jakiś regulamin i generalnie to
"plotkuję", ale może warto zrobić poważniejszy research :)

w przypadku 10% lub mniej
"No Jeśli wydawca okrada autora i próbuje okraść mnie a autor się na to
godzi to dlaczego ja miałbym mieć opory moralne przed okradzeniem obu"
:P hehehe ... jakkolwiek piractwo to nie kradzież

uważam że Jednym z niewielu sensownych metod "walki z piractwem" jest
budowanie lojalności konsumenta do twórcy, tak jak na mleku pojawiają
się komunikaty "Produkt Polski" uważam że na utworach powinna być
informacja że tyle i tyle % procent (ew. kwotowo.  ) dostanie z tego
autor :)

Pozdrawiam Marcin.