[pp-org] "Czytam legalnie"

Marcin Stasiak noHuman w wp.pl
Czw, 28 Kwi 2016, 23:36:00 CEST

 >"'usługi kulturalne' świadczone przez autora " to chyba nie ma wiele
wspólnego z sklepami z e-bookami ?

Jeśli właścicielem sklepu jest autor książki to może się udać ale kogo
zainteresuje sklep z kilkoma książkami na krzyż ;P
ew. można by sprzedawać przez allegro.pl :) jeśli tylko autor jest VATowcem

.... nie chciałbym sugerować że znam się na podatkach bo to było by
okrutne kłamstwo, ja tylko zebrałem to co znalazłem przez G.

na razie czytam o watermarku, i standardzie ePub.... i chyba to nie jest
wielka filozofia pod względem technicznym,

Marcin

PS: z pieniążkami dla autorów eBooków czytałem że jest już całkiem
nieźle, około 50%  u większości polskich wydawców :)) .... jeden
argument żeby piracić mniej ;P