[pp-org] "Czytam legalnie"

Bernard Pyszkiewicz | Polska Partia Piratów bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Czw, 28 Kwi 2016, 23:13:59 CEST

Bardzo ciekawe.

"'usługi kulturalne' świadczone przez autora " to chyba nie ma wiele
wspólnego z sklepami z e-bookami ?

> Nikt nie pisze Tu :/  .. Partia jeszcze działa ??
Przecież to grupa dla sympatyków. Dlaczego brak postów pisanych przez
sympatyków miałby oznaczać ze Partia nie działa ? :D

pozdrawiam