[pp-org] Odp.: taśmy

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Czw, 19 Cze 2014, 22:25:47 CEST

No i jeszcze - akurat mamy w Polsce podobno jednych z najlepszych
specjalistów od syntezy mowy. Ciekawe kiedy dziennikarze wpadną na
pomysł, żeby przepytać gości od Iwony na temat możliwości wygenerowania
dowolnej rozmowy z głosem Belki czy Sienkiewicza? Może warto byłoby im
to jakoś zasugerować?

Co prawda wygląda, że te nagrania są autentyczne - przynajmniej sądząc
po reakcji - ale kto wie czy ich całość?

Przeczytałem też ten wywiad z Piniorem. Bardzo dobry - nie pierwszy raz
zresztą Pinior się wykazał gruntownym przemyśleniem tego tematu.

Mam tutaj bardzo kiepskie połączenie - więc przez te parę dni nie będę
raczej mógł już czytać za dużo źródeł.

Z.