[pp-org] Stowarzyszenie Bądź Bardziej Świadomy

Bernard Pyszkiewicz | Polska Partia Piratów bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Czw, 19 Cze 2014, 19:21:45 CEST

Zachęcam do wspólnego zastanowienia się nad kwestią składka,  kontra
alternatywna kwestia pozyskiwanie ogromnych ilości młodych czloonków,
na masowych wakacyjnych imprezach.

Proponował bym zastanowić się nad zasadą: szkolenia skierowane do
młodych ludzi, jeśli przyswoją jakieś zdolności (np.: modelowanie 3D) to
można ich "zpiratować" a) udowodnieniem ze jesteśmy skuteczni
(nauczyliśmy ich czegoś, a nie tylko wyklad, jednym uchem wpada drugim
wypada), b) zademonstrowanie im open source jako platformy dla drobnych
twórców, mogących w ramach "płynnych zespołów" tworzyć większe rzeczy,
których jako jedna osoba nie zdołają stworzyć, c) zaproponować już
"nauczonym" by brali udział w uczeniu większej liczny nowych (może
zmniejszenie kosztów szkolenia?) itp
Prezentacje mogą być dobrym sposobem by przekonać ludzi dorosłych do
proponowanych przez nas idei (kryptografia, choć powiem że osusztwa w
środowisku open source (czytaj openSSL) i bezbronność przed atakami na
softwer kontrolerów, unaocznił bankructwo ideałów środowiska FOSS)
(uwaga po nawiasie) jak Open source, druk 3D i inne, choć jestem
sceptyczny, każdy członek stowarzyszenia który jest w wieku ze się nie
jest zainteresowanym "pytaniem i watpieniem w to co się słyszy" a
jedynie "oświadczaniem co jest czym" stanowi zagrozenie jeśli będzie
zainteresowany dalsza współpraca np w tamach P3.

PS: W odniesieniu do wypowiedzi z wątku o "taśmach"
Powiedzenie innego Łotra:
"Po to człowiek ma rozum, by można go było ogłupić"

pozdrawiam benek