[pp-org] Odp.: taśmy

Tomasz Andrzej Moroń tmowiczanin w gmail.com
Czw, 19 Cze 2014, 13:07:07 CEST

Jesteśmy za jawnością działań instytucji państwowych i przejrzystością
ich działań. Próby ukrywania przed opinią publiczną materiałów
pokazujących jak działa nasze państwo to walka z tą jawnością.
Powinniśmy zarówno my jak i inne organizacje, które tę jawność
wszędzie w polityce i sprawowaniu władzy chciały by widzieć
zaprotestować. Powinniśmy z innymi organizacjami wspólnie wydać
oświadczenie, że wszelkie działania mające chronić prywatność osób
publicznych podczas sprawowania przez nich funkcji publicznych są dla
interesu zarówno państwa jak i społeczeństwa nieuzasadnione.
Konsekwencją bycia politykiem jest to, że trzeba być przygotowanym na
to że wszyscy będą ci patrzyli na ręce.