[pp-org] taśmy

Kacper Sobolewski kacper.sobolewski w gmail.com
Czw, 19 Cze 2014, 12:59:01 CEST

Wczorajsze dzialanie prokuratury i ABW świadczą o czymś innym. Jesli
prokuratura zdobylaby nagrania i włączyła do materialu dowodowego, Wprost
nie mogłaby tego publikować. Dowody do czasu zakończenia śledztwa sa ściśle
zastrzeżone. Cala akcja miala za zadanie zablokowanie dalszej publikacji,
więc najwyraźniej czegos się boją. Moze być gorzej ale równie dobrze mogą
to być prozaiczne rzeczy.

Co możemy zrobić? Wydać oświadczenie. Wspomóc redakcję w publikacji lub
zasugerować w jaki sposób zabezpieczać dane i informatorów. Wspomóc w
publikacji tak aby powstało jak najwiecej kopii materiału.  Politycznie
myślę, że to jest dobra okazja aby się pokazać.
19 cze 2014 10:05 "Zbigniew Łukasiak" <