[pp-org] taśmy

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Czw, 19 Cze 2014, 10:04:18 CEST

A co z tymi nagraniami?  Jakie jest właściwie nasze stanowisko w tej
sprawie?

Podobno jest 900 godzin nagrań wysokich urzędników. Jeśli mam być
szczery to to pokazuje, że jakaś pełna i bezwzględna ochrona prywatności
jest w zasadzie niemożliwa i szczególnie my - jako było nie było
politycy - powinniśmy się do tego przyzwyczaić. Z drugiej strony cała
afera pokazuje również jak bardzo ta ochrona jest ważna.

To co do tej pory ujawniono nie jest dla mnie jakieś szokujące - jeśli z
900 godzin to były jakieś najważniejsze fragmenty - to prawdę mówiąc to
jest raczej argument za tym, że to nasze państwo nie jest jakieś
najgorsze. W mediach funkcjonują o wiele poważniejsze hipotezy - to co
zostało ujawnione to jest zupełnie nie ważne w zestawieniu z tym co
wielu ludzi myśli o rządzie. Jeśli by traktować te taśmy jako
reprezentatywną próbkę tej części polityki której nie widzimy publicznie
- to to oznaczałoby, że jest o wiele lepiej niż ludzie się spodziewają.
Ale traktuje się je raczej jako potwierdzenie tego, że 'coś jest na
rzeczy' z tymi dużo gorszymi teoriami i efekt jest odwrotny.

Z.