[pp-org] Część zamknięta zebrania

Bernard Pyszkiewicz | Polska Partia Piratów bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Czw, 12 Cze 2014, 15:02:26 CEST

Czy przez wzgląd dla zmarłego, mam na myśli partie piratów, (tu były
złośliwości, ale jak widzisz je skasowałem) mógł być powstrzymać się od
"górnolotnego stylu wypowiedzi".

Uzasadnieniem tego ze jakiś punkt jest w tej a nie innej części, jest ze
został zgłoszony do tej a nie innej części.

W partii piratów nie ma żadnej jawności, jest tyle jawności, by pod
przykrywka głoszenia "walki o jawność" (skąd to znamy) mażna było
zamaskować bałagan, brak chęci do rozmawiania i uczenia się, a tylko do
wygłaszania własnych poglądów, które inni "powinni" słuchać. Ogólnie
zupełny brak organizacji, jakiejkolwiek.

pozdrawiam bernard.