[pp-org] Propozycja agendy na walne

Bernard Pyszkiewicz | Polska Partia Piratów bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Wto, 10 Cze 2014, 19:02:30 CEST

> - zproszenia to najlepiej wysłać po prostu do wszystkich piratów z
> zagranicy, zostawiam to prezesowi.

Pisze o liderach z innych partii bo mamy kryzys w polskiej partii, byc
moze doświadczenia wspomnianych przezemnie osob mogły by być dla nas
pomocne jak przełamać impas w którym tkwimy od czasów pierwszej partii.
Żalisz się na Radka ale ja uważam ze on nie jest od tego by pracować za
członków partii, to brak zangarzowania członków jest problemem.
Zamkniety charakter podejmowania decyzji zarzadu napedza te bledne kolo,
rozczarowując nowych członków i skłaniając ich do rezygnacji. Ale ja
nigdy nie stworzyłem zadnej partii i moge sie mylić, opinie liderów z
państw gdzie piraci maja sukcesy moze nam wiele rozjaśnic. To nie tak ze
ich punkt widzenia bedzie słuszny, najprawdopodobniej bedzie prezetowal
ich doswiadczania i ich państw, odmienne od naszej rzeczywistości, ale
moze być początkiem na zastanowienie się co ciągle źle robimy.

Rozumiem ze to dla Ciebie niezreczne bo jest duża szansa ze to walne
bedzie "kompromitacją". Łatwo jest oczekiwać od drugiej osoby by
zaryzykował własnym wypracowanym latami prestirzam, ale Radek tego nie
zrobi, po drugie jesli nie dziś to nie bedzie już czasu by te osoby
mogły to zorganizować, Po trzecie nie zapraszamy ich by pokazać jacy
jesteśmy wspaniali, ale by nam doradziły w miare swoich mozliwości. Nie
kwestionuje dokonań zadnego pirata z żadnej partii w europie, ale musimy
dokanac wyboru, dla tego podane przezemnie osoby sa w jakiś tam sposób
reprezetacyjne dla swoich organizacji. Rozumiem taz ze jesli sie
zgodzisz z nimi skontaktować a one nie przyjadomą , to mozesz poczuć sie
nie zadowolony ze to Ciebie o to prosze, ale prosze  Ciebie bo uwazam
Cie za najkompetentniejszą osobe. Jesli Radek i inne osoby maja dobro
partii piratów w sercu to one tez powinny spróbować we włąsnym zakresie
to tez zrobić.

pozdrawiam benek