[pp-org] Konsensus

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Śro, 4 Cze 2014, 12:26:05 CEST

http://www.starhawk.org/activism/trainer-resources/consensus.html -
bardzo mi się podobają te techniki - moglibyśmy zacząć je wprowadzać na
naszych zebraniach począwszy od walnego.

Od zawsze przecież była mowa o tym, że P3 nie ma być partią wodzowską, a
raczej opartą na wewnętrznej demokracji.

Poza tym przypominam o mojej propozycji regulaminu głosowania zdalnego.
To jest bardzo ważna sprawa i trzeba to koniecznie załatwić.  Moim
zdaniem ten regulamin powinien być dołączony do statutu - ale najpierw
trzeba będzie go przedstawić jakiemuś prawnikowi.

pozdr.
Zbyszek