[pp-org] Odp.: Re: wsparcie dla Ukrainy - wideo (Warszawa - pilne!!!!!!)

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Pią, 24 Sty 2014, 16:05:39 CET

A może zgłosić się, że jesteśmy gotowi mediować? Jeśli by nas
rzeczywiście zaprosili to ktoś musiałby tam pojechać - ale szanse na
to nie są za duże.

http://maidan.in.ua/appeal-of-the-people-of-ukraine-to-the-international-community-please-act-now/

"Citizens of Ukraine, representatives of civil organizations, active
participants in the peaceful protests on the Maidan (Independence
Square) in Kyiv and across the whole country appeal to the
international community, national governments, and international
organizations

We ask you to switch from declarations to urgent actions:
* come to Ukraine, assess the situation from the inside and mediate
negotiations between government authorities and citizens of Ukraine in
order to resolve the crisis;

Z.