[pp-org] Odp.: Re: wsparcie dla Ukrainy - wideo (Warszawa - pilne!!!!!!)

michal w psychiatryk.info michal w psychiatryk.info
Pią, 24 Sty 2014, 11:22:27 CET

Czemu nie palac niech widza że bylo tak a jaest tak zaczac od palacu a skonczyc na narodowym :) lub cos podobnego pokazac historie krotka przemian :) ps palac kultury chyba miasto sobie prawa majatkowe do wykorzystania go zastrzeglo heheh wiec nie wiem czy nie trzeba od nich zgody na pokazanie wizerunku :) hehehe
Wysłano z BlackBerry® smartphone w Play

-----Original Message-----
From: bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Sender: org-bounces w partiapiratow.orgDate: Fri, 24 Jan 2014 11:14:47
To: PP Org<org w partiapiratow.org>
Subject: Re: [pp-org] wsparcie dla Ukrainy - wideo (Warszawa - pilne!!!!!!)

> Może wymyslmy też hasło i poprośmy wszystkich Piratów, żeby nagrali
> filmki w swoim kraju - zmontujemy z tego jeden dłuższy i im wyślemy,
> można zrobić większą akcje - tylko z drugiej strony jest bardzo mało
> czasu, bo nie wiadomo jak w weekend rozwinie się tam sytuacja.

Czy są propozycje jakie miejsce w warszawie dało by dobra panoramę ,
taka by choć dla części ludzi na majdanie mogla się skojarzyć z warszawa
i polska - nie wiadomo czy ludzie stojący na mrozie od wielu godzin,
daleko od "estrady" i może nagłośnienia usłyszą, coś o osobach na
filmie.
Pytająca się o o tło do filmu - chciałbym zasugerować ze jest tu pewien
paradoks  - najprawdopodobniej warszawa jest rozpoznawana  przez pałac
kultury - a przecież nie chwielibyśmy  im pokazywać tego radzieckiego
"daru", w ich sytuacji to ty był przygnębiający przekaz.
Pisząc to pomyślałem o Stadionie i widoku centrum (możne nawet z pałacem
i innymi wieżowcami) w dalszym tle.

Ranek i zwały białego puchu tez by ładnie wyglądały - taki przekaz ze
łączymy się z nimi w marznięciu , tak samo jak i oni.