[pp-org] Wybory do Parlamentu Europejskiego

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Wto, 21 Sty 2014, 15:43:59 CET

oczywiscie ze weryfikacja musi nastepowac inaczej, mi chodzilo bardziej o
ramie komunikacji i informacji. Social media musza dzialac odpowiednio

W dniu 21 stycznia 2014 15:31 użytkownik Zbigniew Łukasiak <zzbbyy w gmail.com