[pp-org] Wybory do Parlamentu Europejskiego

Piotr Roszatycki piotr.roszatycki w gmail.com
Wto, 21 Sty 2014, 14:54:42 CET

Oby nie podzieliła losu "Obywatele decydują". Nam też już kiedyś profil zniknął.

No tu konkretnie chodzi o głosowanie poprzez Fejsa. Jak dla mnie chory
pomysł, aby zmuszać ludzi, aby tworzyli sobie prawdziwe konta z
prawdziwymi danymi osobowymi (jeśli fikcyjne, to tym gorzej), po to
aby dokonać aktu demokratycznego. Raz, że te dane są kompletnie poza
jaką kontrolą (czytaj: CIA), a dwa, że FB to prywatna firma kierująca
się interesami swoich reklamodawców i nie mam jakoś ochoty po prostu
reklamować taką prywatną firmę.

--
Piotr Roszatycki