[pp-org] hasło\wyraz opisujące naszą ideę

bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Wto, 21 Sty 2014, 13:00:10 CET

Może źle do tego podchodzimy - definiujemy siebie - stad  tak wiele
propozycji - i czasami bardzo rozbieżne.

Może zdefiniujmy odbiorców partii piratów.

Nie na zasadzie ze wynik musi być częściom wspólna dla wszystkich grup

Dlaczego, bo okaże się ze hasło partii piratów to "człowiek"

Na razie rzucamy propozycje, następnie mówimy ze to z tymi a tymi nie
przejdzie. To droga donikąd.

Piraci wzięli się z internetu. Ale sam internet, to narzędzie jak
długopis.

Idea która zrodziła piratów to kontakt ludzi, który jest możliwy dzięki
internetowi, bez internetu ludzie nie mogli by się zorganizować, by
wspólnie walczyć o woje cele w takiej skali, a jednocześnie tak by każdy
z nich mógł przedstawiać własne pomysły.

ta organizacja to:

"Social network"

nie jest zależna do internetu, ale dzięki niemu stałą się nową jakością.

pozdrawiam