[pp-org] Spotkanie robocze 2014.01.18

bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl bernard.pyszkiewicz w polskapartiapiratow.pl
Nie, 19 Sty 2014, 20:23:35 CET

To ja też dorzucę moje notatki:

"określić odbiorcę naszych treści" / ale tez i osoby potencjalnie
popierające nas:
(trzeba będzie zastanowić się gdzie ten podział i same
wypisane grupy przenikają się, a gdzie nie)

  1) Bardzo młodzi (16-18 lat)
  2) Młodzi (studia licencjackie) (19-23)
  3) ? - "dojrzali obywatele" (24-35)
  4) anonymous
  5) Dziennikarze (klasa ekonomiczna) (to raczej nie wyborcy)
  6) Użytkownicy P2P, chomiki, video-online
  7) Artyści - gnębieni przez licencje
  8) Open source (IT)
  9) Open source (biznes poza it)
10) ANTY-ACTA
11) Osoby zaniepokojone: Snowden-spy-show
12) Osoby zaniepokojone: Restrykcyjne prawo + nowe narzędzia IT kontroli
+
           głupie służby państwa: skarbówka = kryminalizacja obywateli
13) Osoby zaniepokojone: serwisami społecznościowymi.

Czy macie jeszcze inne ?