[pp-org] Odp.: hasło\wyraz opisujące naszą ideę

Tomasz Andrzej Moroń tmowiczanin w gmail.com
Śro, 15 Sty 2014, 20:07:26 CET

Wiedza/Informacja
Bo właśnie na niej, na wolnym i nieskrępowanym do niej dostępie
przecież opiera się nasz ruch. A nieskrępowany do niej dostęp to
właśnie wspomniana już wolność. Wiedza łączy się z edukacją.
Odpowiedzialność łączy się z wiedzą, bo wiedza o czynach,
nieskrępowany dostęp do informacji o nich powoduje chęć zachowania
bardziej odpowiedzialnego.
To moje dość szybkie przemyślenia na wspomniany temat.