[pp-org] konferencja ThinkTwice - możliwość wyjazdu na konferencję i wygłoszenia prelekcji?

Katarzyna Matuszewska matuszewska06 w gmail.com
Śro, 8 Sty 2014, 13:34:16 CET

A w temacie akcji wsparcia Snowdena na lotniskach nie napisałeś ani
słowa, Radku.
Takie fajne szanse nagłaśniania pirackich postulatów i partii bywają
tak mało wykorzystane..

I po co była ta cała wojna o rejestrację i prawa do nazwy?

Właśnie włączam się w budowę partii Ruch Sprawiedliwości Społecznej
Piotra Ikonowicza. No strasznie mam ochotę działać.
Byle było z kim.

(Zbyszku, Włodku - to nie do was :-)

Pozdrawiam

Kasia Matuszewska