[pp-org] Przywitanie Snowdena - 3 stycznia - wszędzie na świecie

Halbersztadt Jozef (jothal) jozef.halbersztadt w gmail.com
Czw, 2 Sty 2014, 14:57:20 CET

Szum róbcie tak jak to teraz robią sprawni propagandyści.
Tweety ludzie czytają na bieżąco, maile tylko nieliczni. Czyli należy:

1. Tekst (list to Sikorskiego) umieścić gdzieś na stronie WWW.
2. Rozesłać Tweet (wszędzie gdzie się da, ale szczególnie
@sikorskiradek) Przywitanie Snowdena 3 stycznia godz.XX na Okęciu.
Zapraszamy ministra. Koniecznie link skrótowy do strony WWW.

JH