[pp-org] Przywitanie Snowdena - 3 stycznia - wszędzie na świecie

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Czw, 2 Sty 2014, 14:03:16 CET

On 02.01.2014 13:06, Władysław Majewski wrote:
> Zaproszenie do Sikorskiego powinien wysłać ktoś z zarządu PP lub
> Panoptykonu, bo ja moge tylko jako obywatel - to też zresztą frajda. Trzeba
> to zrobić dzisiaj, z pytaniem, czy gotowi są wydać wizę...
> Najważniejsze jest jednak zaproszenie dziennikarzy - bo akcja ma sens,
> jeśli zrobi się szum!

Władek - nikt tutaj nie napisze tego listu lepiej od Ciebie. Jakby co to
ja mogę wysłać.  Rozumiem, że to trzeba mailem wysłać na jakiś adres z
bipu - no i od razu do dziennikarzy (tutaj chyba Radek ma bazę i mógłby
listę zrobić do kogo).

Z.