[pp-org] Przywitanie Snowdena - 3 stycznia - wszędzie na świecie

Władysław Majewski wladek.majewski w gmail.com
Czw, 2 Sty 2014, 13:06:34 CET

Zaproszenie do Sikorskiego powinien wysłać ktoś z zarządu PP lub
Panoptykonu, bo ja moge tylko jako obywatel - to też zresztą frajda. Trzeba
to zrobić dzisiaj, z pytaniem, czy gotowi są wydać wizę...

Najważniejsze jest jednak zaproszenie dziennikarzy - bo akcja ma sens,
jeśli zrobi się szum!