[pp-org] Odp.: Re: Amelia Andersdotter popiera Agatę Nowacką z Twojego Ruchu

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Śro, 23 Kwi 2014, 06:25:14 CEST

Palikot spalikotyzowac chcial Piratow od samego poczatku. Budowe swej
partii wzorowal wlasciwie na antypartryjnej koncepcji pirackiej. Z tym, ze
pozniej wyszlo tak naprawde o co kaman temu hipokrycie. Teraz opcja Ruchawa
w jakiej jest tez za dobrze nie wyglada wiec bedzie sie lapal kazdego
czegos co moze mu dac cokolwiek. Bycie u zloba  wszelkie inne opcje zakrywa.
Polityka za czysta nie jest,  jakie sa uklady miedzy Nowacka a
Andersdfotter nie wiem, ani jakie miedzy Ruchawkami a PPI tez nie.
Natomiast uwazam ze takie jednostronne popieranie zawsze dokleja latke
niekoniecznie pozytywna.
Czy ktos z peczy sie w tej kwestii kontaktował?, a może jest to we jakiś
sposób zaplanowane przez.... Ot pytania ;)