[pp-org] Amelia Andersdotter popiera Agatę Nowacką z Twojego Ruchu

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Wto, 22 Kwi 2014, 19:22:54 CEST

On 22.04.2014 19:07, Tomasz Słowiński | Polska Partia Piratów wrote:
> Co z tym robimy?

Moim zdaniem możemy w tej sprawie, na forum Europejskiej Partii
Piratów, zadać pytanie na temat zasad na jakich prezes tej organizacji
udziela poparcia kandydatom do Parlamentu Europejskiego. Czy są jakieś
formalne wymogi itp.

Z.