[pp-org] Amelia Andersdotter popiera Agatę Nowacką z Twojego Ruchu

Halbersztadt Jozef (jothal) jozef.halbersztadt w gmail.com
Wto, 22 Kwi 2014, 18:15:45 CEST

W takich deklaracjach AA popiera nawet Pawła Zalewskiego z PO. Co
więcej, sam ja do tego przekonywałem. A tutaj jest co myśli o
libertarianizmie.
http://vimeo.com/92389704
JH