[pp-org] Amelia Andersdotter popiera Agatę Nowacką z Twojego Ruchu

Tomasz Słowiński | Polska Partia Piratów tomasz.slowinski w polskapartiapiratow.pl
Wto, 22 Kwi 2014, 14:56:39 CEST

Ale nie o to chodzi. Ona popiera kandydatkę Twojego Ruchu (partię
konkurencyjną), który ją (Amelię) już raz - w moim przekonaniu -
potraktował przedmiotowo i wykorzystał jak kukiełkę.

Pomimo moich kilku próśb mailowo, na FB czy osobiście nigdy nie
dociekałem się nawet drobniej wzmianki czy nawet dobrego słowa, choć w
kilku sprawach jej (Amelii) pomogłem. Jestem bardzo rozczarowany tą
sytuacją bo zaraz się okaże, że i kilka innych osób też Amelia będzie
poprała (wiesz o kogo mi chodzi), a nas czyli swoich formalnie
kandydatów ma w głębokim poważaniu. Dla mnie jest to nie do przyjęcia bo
jest to strzelanie gola do własnej bramki.

--
Tomasz Słowiński
Wiceprezes

Chroń Ziemię \ Save Earth
Pomyśl zanim wydrukujesz \ Think before you print