[pp-org] Zgłosiłem poparcie dla AntiTTIP w systemie LF używanym przez PP

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Śro, 9 Kwi 2014, 11:23:55 CEST

On 09.04.2014 11:21, Andy Lange wrote:
> "ten LF" OMG!
>
> A link? Można prosić?

Pewnie!

https://lqfb-ppi.rhcloud.com/initiative/show/5.html

Ten LF - chodziło mi o tą instancję LF, na razie nie wygląda, żeby miała
jakiś aktywnych użytkowników poza adminem - ale zobaczymy.

Z.