[pp-org] Ankieta rzepy - odpowiada Grzegorz Żółcik

Władysław Majewski wladek.majewski w gmail.com
Pon, 7 Kwi 2014, 12:29:16 CEST

To w sumie bardzo dobry wywiad, widać że facet myśli, co i jak
powiedzieć, aby nikogo  nie zniechęcić, a zaraz rozsądnie zachęcić
ludzi zniechęconych do patyjnej polityki. Nie wiem, jak postępowałby
po wyborze, ale na pewno potrafi prowadzić kampanię wyborczą. Chyba
powinniśmy się z nim spotkać.