[pp-org] TTIP - konsultacje w Min Gospodarki

Zbigniew Łukasiak zbigniew.lukasiak w polskapartiapiratow.pl
Czw, 3 Kwi 2014, 21:39:50 CEST

No cóż - nie jestem takim celebrytą jak Wy.

Ale chyba tylko ja od pani z Komisji Europejskiej dostałem jakąś
konkretną obietnicę co? Poza tym, z tego co pamiętam to strona rządowa
tylko informowała o tym co już zrobili. Czy coś zapomniałem?

Z.