[pp-org] Wniosek o udostępnienie informacji publicznej na temat rejestracji Polskiej Partii Piratów

Piotr Roszatycki piotr.roszatycki w gmail.com
Pon, 18 Lut 2013, 12:07:51 CET

Zbyszku,

Wspomniana przez Ciebie ustawa nakłada na nas dodatkowe obowiązki:
informacje o stanie prawnym P3, muszą być podane w oficjalnym
Biuletynie Informacji Publicznej. O decyzji sądu dowiedzieliśmy się na
początku zeszłego tygodnia, ale kilka dni trwało, zanim została
uruchomiona odpowiednia infrastruktura techniczna, aby można było
takie ważne informacje udostępniać.

Z ogromną przyjemnością mogę Cię odesłać do serwisu
http://bip.partiapiratow.org.pl/ w którym będą pojawiać się wszystkie
niezbędne materiały dotyczące działań P3. Proszę o wyrozumiałość,
serwis w zasadzie działa dopiero od wczoraj, nie jest nawet jeszcze
zgłoszony do MinCyfr i wrzuciłem do niego dopiero najpilniejsze
dokumenty. Reszta skanów pojawi się wkrótce, ale już je znasz i
widziałeś, więc nie jest to dla Ciebie pewnie wielki kłopot.

Dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość,

Pzdr.

--
Piotr Roszatycki