[pp-org] Przedstawilem wczoraj moja prezentacje z CopyCamp w warszawskim hackerspace

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 26 Lis 2012, 12:00:56 CET

2012/11/24 Konrad Przesławski <konrad.przeslawski w gmail.com>:
> Ale krótką notkę można napisać, a jakieś zdjęcia zawsze się przy okazji
> zrobi. Tak samo jak z TVPKultura  z informacją. Musimy teraz także zadbać o
> autopromocję (cokolwiek to dla kogoś znaczy), a każdy taki event na to ma
> wpływ. Info o tym na www koniecznym jest. Inaczej wszystko nie będzie miało
> odpowiedzi wśród ludzi i ponownie zapachnie marazmem.
>
> Zbyszek uważam także, że potrzebny jest txt na temat bbs na serwis ppl ;).
> Ja się nie podejmuję, a Ty masz doświadczenie :)

No w sumie masz rację - właściwie to jestem zdziwiony, że jeszcze nie
ma na http://partiapiratow.org.pl/wp/ notki o Bądź Bardziej.

Co do prezentacji w Hackerspace to też masz rację - aczkolwiek mam
nadzieję, że to jeszcze będzie się dało nadrobić za następnym razem.
Jak mnie poinformują kiedy pójdzie ten materiał w TVP Kultura (i czy
wogóle to pójdzie) to też trzeba by to oczywiście opublikować.

Pytanie do P3 - czy moglibyście rozdać uprawnienia do publikowania na
http://partiapiratow.org.pl/wp/ większej liczbie osób - tak żeby nowe
info pojawiały się tam częściej?

Mam też taki apel do wszystkich, żeby zaczeli prowadzić jakieś swoje
blogi czy coś - pisanie to kwestia wprawy, a potrzeba nam naprawdę
dużo pisaniny - to jest nasza siła ognia!

Z.