[pp-org] Przedstawilem wczoraj moja prezentacje z CopyCamp w warszawskim hackerspace

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Sob, 24 Lis 2012, 12:45:53 CET

Ale krótką notkę można napisać, a jakieś zdjęcia zawsze się przy okazji
zrobi. Tak samo jak z TVPKultura  z informacją. Musimy teraz także zadbać o
autopromocję (cokolwiek to dla kogoś znaczy), a każdy taki event na to ma
wpływ. Info o tym na www koniecznym jest. Inaczej wszystko nie będzie miało
odpowiedzi wśród ludzi i ponownie zapachnie marazmem.

Zbyszek uważam także, że potrzebny jest txt na temat bbs na serwis ppl ;).
Ja się nie podejmuję, a Ty masz doświadczenie :)

I jak mówiłem po spotkaniu z niemieckimi piratami i wizycie u Palikota
koniecznr jest wspólne oświadczenie