[pp-org] Badz bardziej swiadomy - podsumowanie startu akcji

Marcin Staryczenko marcin w 8media.pl
Pon, 12 Lis 2012, 17:26:02 CET

Może należy wrzucic logo RDAO jako inicjatora akcji? :) Dodatkowo logotypy
innych organizacji popierajacych będą stanowić o sile inicjatywy. Przydalby
sie np. logo MEN.

Dnia 2012-11-12 10:33 Zbigniew Łukasiak napisał(a):

>A co z logiem LiquidDemocracy - która również wspiera akcję?

Trochę

Muszę
 Muszę
Bardzo