[pp-org] Badz bardziej swiadomy - podsumowanie startu akcji

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Pon, 12 Lis 2012, 09:48:09 CET

nie mysl zbyszek ze zalezy mi na biciu piany,  czy czyms podobnym ale wiesz
doskonale ze to jest projekt 'poza'.
 Wiem, że takie jednostronne ujęcie sprawy bardzo żle wygląda w oczach
wielu (moich także) bo nie po to sie to robi zeby p3 ktora tak wlasciwie
nic nie zrobila widniala sobie jako glowny inicjator