[pp-org] Badz bardziej swiadomy - podsumowanie startu akcji

Zbigniew Łukasiak zzbbyy w gmail.com
Pon, 12 Lis 2012, 09:26:39 CET

2012/11/12 Konrad Przesławski <konrad.przeslawski w gmail.com>

> Moim zdaniem akcja się dopiero rozpoczyna i nie ma co w piórka obrastać.
> Uważam, że: logotyp P3 na dole stron nie jest dobrym rozwiązaniem, bo to
> nie jest projekt polskiej Partii Piratów ;) Czy się

OK - w takim razie dodałem 'i Partia Piratów' z linkiem do grupy na fejsie
(ale prawde mówiąc nie jest to za dobre rozwiązanie, bo jak ktoś nie ma
konta na fejsie albo nie jest zalogowany to mu się otwiera strona do
logowania).  Poszukam jeszcze loga PP - na fejsie nie znalazłem.

Moim zdaniem musi tam być zaznaczone, że to nasza inicjatywa, bo inaczej to
będzie na konto Palikota który też już o tym napisał.  A jak będzie P3 i PP
to nawet nie wygląda źle - bo świadczy o tym, że te dwie grupy jednak
potrafią coś razem zrobić.

Z.

to komuś podoba czy nie i czy się wymienia jedynie osoby z ta opcją