[pp-org] Badz bardziej swiadomy - podsumowanie startu akcji

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Pon, 12 Lis 2012, 07:22:02 CET

Moim zdaniem akcja się dopiero rozpoczyna i nie ma co w piórka obrastać.
Uważam, że: logotyp P3 na dole stron nie jest dobrym rozwiązaniem, bo to
nie jest projekt polskiej Partii Piratów ;) Czy się to komuś podoba czy nie
i czy się wymienia jedynie osoby z ta opcją związane. Jak warto sobie
przypomnieć stosunek do pomysłu był dość... chłodny delikatnie mówiąc. I
nie chodzi mi tu o bicie piany czy nawoływanie do wojenki. To są fakty,
które zresztą można wyraźnie prześledzić. Trochę prawdy nigdy nie zawadzi.

Pozdrawiam