[pp-org] Spotkanie w Warszawie 7.11.2012

Piotr Roszatycki piotr.roszatycki w gmail.com
Wto, 6 Lis 2012, 18:45:01 CET

Wg mnie wystarczy spokojnie relacja na IRC, ale jak masz jakieś inne
pomysły to może je wdrożymy.

6 lis 2012 15:40, "Zbigniew Łukasiak" <zzbbyy w gmail.com> napisał(a):

> Czy po spotkaniu publikujemy jakieś notatki/minutki/protokół?
>
> --
> Z.

proponuję Drink Bar na Wspólnej 52/54 o godz. 18:00. Zapraszam wszystkich
niezależnie od opcji, którą reprezentują :)

pewno nie zabraknie tematów do przedyskutowania.