[pp-org] Nowa wersja statutu

andjj Gazeta.pl andjj w gazeta.pl
Nie, 22 Lip 2012, 18:00:17 CEST

Pierwsza kwestia:
Jestem za, ale zanim wrzucimy to na nowego pada, może poprawię już te
numery paragrafów (żeby nie było ich z literkami) i przed
zarchiwizowaniem obecnego jeszcze krótko odpiszę na inne kwestie,
postulaty :) Później wyciągnę z tego wszystkiego niewyboldowany tekst
i wrzucimy go na nowego pada :)

Druga kwestia:
Rada Ekspertów to świetny pomysł, jeśli nie ma sprzeciwu, chętnie
wprowadzę to do statutu. Pytanie, czy jako jeden z podrozdziałów w
Rozdziale III "Organy partii"? Dotąd każdy organ (Koło, Rada Regionu,
Walne, Zarząd PP, Rada PP, Sąd Koleżeński) jest jak gdyby odrębny, ma
swój podrozdział w tym rozdziale.
Trzeba byłoby też wyraźnie zapisać, że (chyba dobrze rozumiem?) ma być
to tylko ciało doradcze.

Trzecia kwestia - w tej wersji statutu nie ma nigdzie ograniczenia
pełnienia funkcji w organach wykonawczych do dwóch 2-letnich kadencji.
I szczerze mówiąc zrezygnowałbym z tego - to jest partia, jeśli
znajdzie się zarząd, który będzie ją rozwijał i świetnie prowadził,
niech to robi nawet i 20 lat :)