[pp-org] Cz這nkowie za這篡ciele.

Overdrive overdrive w poczta.onet.pl
Pi, 20 Lip 2012, 19:00:11 CEST

Ja mam jedno podstawowe pytanie. Kto konkretnie postanowi, 瞠 Partia Pirat闚 zostanie zarejestrowana w poniedzia貫k?

Gdzie nam si spieszy?

Pracujemy z andjj i innymi nad poprawk starego statutu i jest spora szansa, 瞠 zostanie on uko鎍zony dzisiaj.

Je郵i wszyscy zainteresowani zd捫 go przeczyta i zatwierdzi, to w niedziel spokojnie mo瞠my go przeg這sowa.

Pytanie tylko, czy osoby posiadaj帷e podpisy zechc zastosowa si do wyniku tego g這sowania, czy te zarejestruj Parti Pirat闚 ze statutem wybranym przez siebie?

A przede wszystkim, co to w豉軼iwie za podzia造? Jak karierowicze chc polecie na nazwie Partia Pirat闚, to poza przyzwoitym wyj軼iem z progu, nie wr騜 dalekiego lotu.

Nie po kr鏒kiej informacji w mediach, 瞠 to zbieranina starych piernik闚 zainteresowana tylko wyborami do Parlamentu Europejskiego, i 瞠 nie maj z Piratami nic wsp鏊nego.

Ale jak bardzo chc sami, to ja bym balastu nie trzyma na si喚. Sami ci ludzie nie maj poj璚ia o technologii, nie wspominaj帷 o idea豉ch ruchu pirackiego. M這dzi ludzie rozszyfruj ich w 5 minut. Niech lec.

Zdzis豉w

W dniu 2012-07-20 14:26:43 u篡tkownik Zbigniew ㄆkasiak <zzbbyy w gmail.com> napisa: