[pp-org] Formaty ( By這: Sprawozdanie ze spotkania w Zabrzu)

Robert Partyka bobson w bobson.pl
Wto, 17 Lip 2012, 23:48:13 CEST

W dniu 17.07.2012 22:51, Anna Wolniak pisze:
> Samo kopiowanie ksi捫ek,
> przegrywanie kaset lub p造t pozbawia tw鏎c ewentualnych korzy軼i
> materialnych [Barta, Markiewicz 2003, s. 745].
Powy窺ze zdanie dowodzi, 瞠 nawet prawnicy gubi si w przepisach. Co
nie dziwi, bo przepisy wygl康aj na kolizyjnie zrobione.
Mamy w tej chwili co co si zwie CopyLevis - podatku od ka盥ego no郾ika
elektronicznego i kartki dla ksero/drukarki, wi璚 autorzy otrzymuj
zado嗆uczynienie za mo磧iwo嗆 kopiowania. Twierdzenie wi璚, 瞠 autorzy
s czego pozbawiani jawi mi si jako nadmiarowe nieuzasadnione roszczenie.

To, 瞠 instytucje OZZ przetrzymuj nawet 95% kwot nale積ych autorom to
inna bajka :D
...i pokazuje tylko fakt, 瞠 modele oparte o flat fee nie maj prawa
dzia豉, bo nie uwzgl璠niaj czynnika ludzkiego i niestety ani analizy
automatyczne, ani auto-statystyki, ani niezale積e instytuty tego nie
naprawi - imo jedyn drog jest crowdsourcing lub jak kto woli co co
okre郵am mianem Mecenatu 2.0.

pozdrawiam,
BoBsoN

Wi璚ej informacji o li軼ie Org