[pp-org] Formaty ( By這: Sprawozdanie ze spotkania w Zabrzu)

Piotr Roszatycki piotr.roszatycki w gmail.com
Wto, 17 Lip 2012, 14:54:46 CEST

W dniu 17 lipca 2012 01:02 u篡tkownik Micha 'rysiek' Wo幡iak
<rysiek w fwioo.pl> napisa:
> Skracaj帷 wyw鏚: jak nie ka盥e przest瘼stwo z u篡ciem przemocy
> nazywamy morderstwem, tak samo nie ka盥e niezgodne z prawem u篡cie
> czego (np. bez p豉cenia) mo積a nazywa kradzie膨.

+1

Nie wydaje mi si, aby skopiowanie pliku z chomika by這 w og鏊e
kradzie膨, czy nawet te nielegalne. R闚nie dobrze mo積a mie licencj
na MS Office ale np. z powodu braku nap璠u dysku (w netbookach nie ma
czytnika CD) wygodniej jest 軼i庵n望 obraz p造ty z Internetu. Nie
wydaje mi si, aby by這 to naganne.

Pomijam kwestie udost瘼niania takiego software na chomiku, co jest na
pewno nielegalne, ale karko這mne by這by to zr闚na z kradzie膨 (kradn
bo udost瘼niam? absurd!)

Wi璚ej informacji o li軼ie Org