[pp-org] Problem facebooka

Tomasz chojenka w gmail.com
Wto, 17 Lip 2012, 12:03:45 CEST

W dniu 17.07.2012 11:56, Zbigniew Łukasiak pisze:

> No tak - wybór medium jest sprawą polityczną - więc nie jest to takie
> proste.  Ale jednak oparcie się ruchu Piratów o Facebooka tworzy jakąś
> karykaturę.  To jest niezgodne z celami które sobie wybraliśmy a także
> medialnie to trochę strzał w stopę - więc my tutaj będziemy sie
> upierać przy otwartych środkach komunikacji.
>
> Co do liczby prenumeratorów to jest ich obecnie 57 - ale można też
> przeglądać wiadomości przez archiwum na www.

  no dobrze liczyłem tych kotrych mam w opowiedziach. Najlepiej było by
przejsc na system FL kotry barekt i bogdan testuje w chwili obecnej a
konecznie po rejstracji partii ustalic oficjalnie jedną suszna linie
informacyjną dla partii a wszyskie inne trakotwac jako drugorzendne

--
Pozdrawiam,

Tomasz Chojenka