[pp-org] Formaty ( Było: Sprawozdanie ze spotkania w Zabrzu)

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Pon, 16 Lip 2012, 19:41:55 CEST

Przepraszam jeśli kogoś urazilem, albo pomylka jakas nastapiła. Na pewno
nie to było moim zamiarem!
Uważam jednak, że PP to coś więcej niż lans jakiejkolwiek opcji
(technologicznej/osobowej) i z tym zawsze będę walczył. Bo przecież nie po
to się tutaj wszyscy zebralismy, czyż nie? Wykluczanie kogokolwiek jest
błędem.
Tak wszyscy wyklinają na Fb, ale to także dzięki niemu teraz wreszcie w
Piratach coś się zaczęło dziać. I jeśli ktoś uważa że to zło, to zamknie
się w niszy, A Piraci na całym swiecie poza nią starają się wyjść. My
powinniśmy propagować ale nie zapominając o otoczeniu.

Raz jeszcze przepraszam jeśli kogoś urazilem ;)