[pp-org] Formaty ( By這: Sprawozdanie ze spotkania w Zabrzu)

ㄆkasz Jachowicz honey w 7thguard.net
Nie, 15 Lip 2012, 15:39:14 CEST

Mo積a mie na pendrive
http://portableapps.com/apps/office/libreoffice_portable/ LibreOffice
Portable.

.
ps: je郵i chodzi o problemy, kt鏎e masz... Pewnego razu by貫m (w
Polsce) na prezentacji prowadzonej przez prawnika Microsoftu (z
Brukseli). Dumnie wyj掖 pendrive, podpi掖 go do komputera z Windows
XP, odpali MS Office... Tak 郵icznie rozjechanej prezentacji dawno
nie widzia貫m. Tak wi璚 problem nie le篡 na styku LibreOffice/MS
Office, lecz w tym, 瞠 MS Office potrafi by niekompatybilny sam ze
sob.

W dniu 15 lipca 2012 15:26 u篡tkownik Anna Wolniak
<anna.wolniak w gmail.com> napisa: