[pp-org] Sprawozdanie ze spotkania w Zabrzu

Anna Wolniak anna.wolniak w gmail.com
Nie, 15 Lip 2012, 13:40:21 CEST

Z ciekawością przeczytałam, wygląda na to, że się rzeczywiście
ruszyło, bardzo fajnie!

1)Pytanie - co to znaczy osoby spoza listy? (że byli obecni, ale się
nie wpisali?)
2) Zbigniew Łukasiak - raz jest jako Łukasik, raz jako Łukasiewicz (a
może chodzi o jeszcze 2 inne osoby?)
3) wszystkie doku w odt  jako standard powinno być, word ma wtyczki,
bez problemu czyta
4) czyli nie było żadnych dyskusji nad celami?

Anka