[pp-org] Cele - ostatnie starcie

JotHal jozef.halbersztadt w gmail.com
Śro, 11 Lip 2012, 14:18:33 CEST

Z Austriaków to Hayeka i Schumpetera zdarzyło mi się nawet cytować
http://www.computerworld.pl/artykuly/310157/Skuteczny.mechanizm.czy.pudelko.z.zapalkami.html

Natomiast Friedmana i von Misesa na pewno nie cenię.

Open Source, obok Wikipedii, jest sztandarowym przykładem Public
Goods, które moim zdaniem powinny być w centrum pirackiego rozumienia
społeczeństwa i gospodarki.

JH