[pp-org] Jedno Zajebiście Ważne Pytanie

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 11 Lip 2012, 13:43:02 CEST

Dnia środa, 11 lipca 2012 o 13:34:49 JotHal napisał(a):

> Jesteś pewien, że (b) wyklucza (a) ? Nie jest tak, że część obszaru
> (a) i (b) jest wspólna? Dlaczego "wejście do Sejmu, zdobycie
> szerokiego poparcia społecznego, stworzenie kompleksowego programu"
> musi być
> celem samym w sobie?

Ok, niejasno sformułowałem, chodziło mi o traktowanie tych działań
*jako* celu samego w sobie.

Nie musi, może być narzędziem do b).

Ale w momencie, gdy idziemy w populizm (jak dodanie tych trzech
punktów w "rozszerzonym" statucie, bo "ludzie na to głosują"),
wyklucza to b). I o to pytam.

--
Pozdrawiam
Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania