[pp-org] Rejestracja partii

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Śro, 11 Lip 2012, 13:19:06 CEST

Oczywiście, powinniśmy XX wieczną formę pozostawić za sobą (co mówię od pół
roku), naromiast także opowiadam się przeciwko stosowaniu wyłącznie tych
metod jakie nie są dostępne dla zwykłego usera. Wiem sam, że np Fb jest be
(jestem zbanowany) natomiast widzę jaki jest codzienny przyrost ludzi na
grupie Piraci (nie lajknięć) i tego nie wolno zaprzestawać. Nie możemy
stawać się niszową partią (nawet dla postactowców).
Rozmawialiśmy o tym dużo z Andreasem z Berlina. Mówił, że oni także
zaczynali od listy mailingowej, potem był FB ale i tak poza to wyjść
trzeba, bo idea piracka teraz nie jest już zamknięta wyłącznie dla pewnej
grupy i jeśli my w danej chwili czasowej do tego wrócimy będzie to cofanie
się w czasie. One są narzędziem i od nas także należy ich propagacja.

Nie myślmy także (co jest wielkim niebezpieczeństwem), że to tylko My
możemy mieć rację. Dla mnie Piraci winni być otwarci na wiele koncepcji i
wiele płaszczyzn działania. To od nas inni winni brać wizję XXI wieku bo
jeśli nie od nas to od kogo ;)