[pp-org] Rejestracja partii

Konrad Przesławski konrad.przeslawski w gmail.com
Śro, 11 Lip 2012, 11:31:56 CEST

Wiecie doskonale, że stworzenie drugiego wniosku poparcia rejestracji było
związane z tym, że informacje dotyczące ilości zebranych podpisów pod
wnioskami Polskiej Partii Piratów były nie podawane do wiadomości,
pomijane. a jesli były nawet to były sprzeczne i uzależnione od sytuacji
(na co są świadkowie - sam jestem jednym z nich). Ponieważ do ładu z tym
dojść nie można było postanowiono zacząć od nowa i te informacje mają być
jawne. Zostaną podane po spotkaniu w Zabrzu.

Może i praca zbędna i wykonywana dwukrotnie, ale ma to i swoje zalety
(propagacja).

Nazwa (albo dwie nazwy występujące zamiennie) oczywiście jest kwestią
drugorzędną.
kondziu